Zmiana turystycznych preferencji

Zmiana turystycznych preferencji

Młodzi ludzie funkcjonują całkowicie inaczej niż dorośli i wraz z coraz większym udziałem nowego pokolenia w decyzjach konsumenckich zmieniają się także wyniki niektórych firm. Te, które jako pierwsze zaproponują coś szczególnego swoim klientom, mogą liczyć na szybki wzrost udziału w rynku i przegonienie rywali, którzy długimi latami dystansowali konkurencję. Inne natomiast, stale oferujące te same kierunki podróży, całkowicie wyeksploatowane jak Egipt czy Grecja, przestają liczyć się w walce o młodego człowieka i nowe rodziny. Coraz częściej bowiem młodzi sami organizują sobie wycieczki – rezerwują bilet lotniczy i następnie online szukają namiarów na ciekawe noclegi. pozwala to ograniczyć wydatki poprzez pominięcie pośredników a dodatkowo pozwala na zorganizowanie sobie wycieczki do tak oryginalnego miasta jak Portsmouth. Przez długie lata żadne biuro podróży nie przypuszczało, że Portsmouth ze swoim wyspiarskim klimatem byłoby w stanie przyciągnąć jakiegokolwiek turystę. Dzisiaj zaś turystyka to nie tyle pogoda i temperatura, co atrakcje i ciekawe wydarzenia – a w takim Portsmouth może wydarzyć się o wiele więcej ciekawych turniejów czy festiwali muzycznych, niż w jakimkolwiek turystycznym raju. Dlatego tak często młode rodziny postanawiają polecieć na własny koszt w przeciwnym kierunku niż dotychczas latali ich rodzice.